sobota, 8 czerwca 2013

Kolagenowa maseczka Last Minute Colway LAGENKO

Ostatnio całkowicie zaniedbałam pielęgnację twarzy więc żeby w krótkim czasie chociaż odrobinę poprawić wygląd skóry postanowiłam wreszcie wypróbować maskę kolagenową Last Minute firmy Colway, którą otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Lagenko



Niepozorne pudełeczko kryje w sobie dwa produkty: kolagen naturalny oraz glinkę kaolinową. 



Skład:

Hydrat kolagenowy
Składniki (wg INCI):  Aqua, Collagen, Caprylyl glycol, Elastin, Lactic Acid.

Glinka kaolinowa

Krzem (SiO2)- 48,30%, Aluminium (Al2O3) – 36,10%, Magnez (MgO) - 0,22%, Żelazo (Fe2O3) – 0,09%, Potas (K2O)  1,45%, Sód (Na2O) – 0,04% oraz Azot, Mangan, Molibden, Selen, Tytan, Wapń, sole i inne składniki śladowe – razem 13,80%.


Od producenta: 

Maseczka kosmetyczna Last Minute COLWAY składa się z dwóch oddzielnie przechowywanych składników:
  • Wspomnianego wyżej Kolagenu naturalnego, który stymuluje aktywność komórek skóry do produkcji kolagenu oraz zwiększa elastyczność skóry, tym samym zmniejszając jej tendencje do przedwczesnego starzenia się.
     
  • Glinki kaolinowej, która również jest produktem w 100% naturalnym, pozyskiwana z głębokich pokładów, w zaledwie kilku miejscach na świecie to skarbnica najcenniejszych dla skóry związków mineralnych, zalecana jest do stosowania przy ponad 100 schorzeniach, posiada zdolności reminalizacji skóry, czyli przywraca jej naturalne minerały. Posiada silne zdolności aseptyczne - całkowicie hamuje rozwój bakterii.
Maseczkę Last Minute można stosować zgodnie z jej nazwą jako SOS na godzinę przed wyjściem. Jednakże dopiero przy regularnym zastosowaniu wykazuje pełny wachlarz swoich możliwości kosmetycznych i kosmeceutycznych, a mianowicie:
  • Mineralizuje naskórek przywracając jędrność i gładkość skóry.
  • Wpływa stymulująco na produkcje własnego kolagenu.
  • Przywraca naturalne pH skóry.
  • Tonizuje i rozświetla skórę.
  • Absorbuje zanieczyszczenia i zbędną chemię z naskórka.
  • Działa silnie antyseptycznie, czyli przeciwbakteryjnie, zmniejszając ryzyko zakażeń skóry.
  • Zwalcza bakterie epidermy, czyli te które znajdują się na powierzchni skóry.
  • Wspomaga leczenie trądziku (także różowatego).
  • Uruchamia minerałozależne czynniki przeciwzmarszczkowe, przede wszystkim procesy przyrostu elastyny.
  • Doskonale nawilża, opóźnia procesy starzenia skóry.
  • Zabliźnia mikrorany po wszelkiego rodzaju inwazyjnych zabiegach kosmetycznych np. mikrodermabrazji.
  • Ściąga rozszerzone pory, regulując jednocześnie gospodarkę tłuszczową skóry.

Moja opinia:

Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki, czy to do dłoni czy do stóp czy też do twarzy. Próbowałam ich naprawdę wiele, mam więc do czego się odnieść. Bardzo się ucieszyłam gdy otrzymałam od firmy Lagenko do testów właśnie tę maskę.  Przyznam szczerze, że opis producenta sprawił, że moje wymagania w stosunku to tego produktu znacznie wzrosły, bo jak niby maseczka miałaby nam zastąpić wizytę u kosmetyczki? A tu proszę kolejne miłe i naprawdę zaskakujące rozczarowanie. Na pierwszy rzut oka składników potrzebnych do sporządzenia jest tyle "co kot napłakał". Nic bardziej mylnego. Po wymieszaniu kolagenu oraz glinki kaolinowej otrzymujemy naprawdę sporą ilość maski, spokojnie wystarczy do pokrycia twarzy i szyi czy też dwie aplikacje tylko na skórę twarzy. Błotnista, szarawa maź, którą otrzymujemy nie wygląda zbyt przyjemnie ale zdecydowanie jest wygodna w użyciu. Doskonale się rozprowadza, po nałożeniu nie spływa. Już po kilku minutach odczuwalne jest uczucie ściągania, które u niektórych osób może wywołać dyskomfort, mnie jednak to zupełnie nie przeszkadza. Maseczkę należy trzymać ok 15-20 min, a następnie spłukać letnią wodą. Po zmyciu moim oczom ukazała się wypoczęta, promienna, gładka jak aksamit, miękka, nawilżona i lekko ściągnieta skóra. Naprawdę nie spodziewałam się, że będę aż tak zadowolona. Od razu zwracam honor firmie, oczywiście maska ta śmiało może zastąpić wizytę u kosmetyczki lub też w kryzysowych sytuacjach natychmiastowo poprawić wygląd zaniedbanej skóry. W związku z tym, że makijaż miałam nałożyć dopiero wieczorem, postanowiłam dodatkowo wspomóc się próbką kremu kolagenowego na dzień, który otrzymałam razem z maseczką. Nie było to konieczne, ale dodatkowo odżywiło i zregenerowało skórę twarzy. Podsumowując jestem naprawdę zachwycona tym produktem i szczerze polecam Wam jego wypróbowanie. Owszem 20 zł za jedno użycie to troszkę dużo, ale po pierwsze możemy podzielić aplikację na dwa razy, a po drugie produkt ten jest naprawdę wart swojej ceny. Uważam, że naprawdę warto mieć w rękawie takiego asa i kiedy jesteśmy zmęczone, wszystko idzie nie po naszej myśli i jesteśmy załamane uratować się właśnie za pomocą tej maseczki.

Podsumowanie:

Zalety:
- skład
- nawilżenie
- wygładzenie
- nadanie zdrowego promienistego wyglądu
- sposób przyrządzenia 
- natychmiastowy efekt już po pierwszej aplikacji

Wady:
- ewentualnie cena

Ocena:
Cena: 20 zł
Pojemność: kolagen 4 ml, glinka kaolinowa 5 g


Maseczkę otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Lagenko, za co serdecznie dziękuję.
Chciałabym jednak podkreślić, że fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę. 



Znacie ten produkt? Stosowałyście inne kosmetyki zawierające kolagen naturalny?

18 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy. Ale bardzo zainteresowała mnie ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto o niej pomyśleć :)

      Usuń
    2. Maseczka jest fantastyczna! Bardzo szybko doprowadza skórę do ładu, rozjaśnia przebarwienia i zmiejsza widoczność zaskórników. Polecam :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt, nie znam firmy, bardzo lubie wszelkiej masci maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie ;) maskomaniaczki

      Usuń
    2. Dołączam się do fanek maseczek! Przetestowałam ich już mnóstwo, ale ta szczególnie przypadła mi do gustu. Uwielbiam to, że można sobie ją samemu zrobić :).

      Usuń
  3. Faktycznie zachęcająca. Sama nazwa chwytliwa Last Minute, podoba mi się, chętnie bym użyła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że chwytliwa to naprawdę doskonale dobrana nazwa ;)

      Usuń
    2. Ja ją właśnie tak zazwyczaj stosuję, na ostatnią chwilę, jak wstyd się ludziom pokazać z taką twarzą a muszę, zwykle daje radę ;).

      Usuń
  4. Myślę, że 20 zł za produkt, który daje zbliżone efekty jak u kosmetyczki to wcale nie tak dużo - szczególnie, że tak jak zaznaczałaś, można go użyć na 2 razy. Kusisz... :)
    Pozdrawiam!
    http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam wcześniej tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, produkty są luksuwowe <3 Testowałam również u siebie na blogu! Tutaj zniżka https://www.facebook.com/CollagenColwayPoznan na hasło: inrudzienkas . Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dzięki za zniżkę! :D Ja dostałam przy większym zamówieniu. Z maseczki również byłam bardzo zadowolona, choć moim faworytem jest chyba jednak żel do mycia twarzy, głównie ze względu na wydajność. Niby kosztuje ok. 80zł, ale wydaje mi się, że w tym przypadku warto zainwestować bo po prostu się opłaca - starcza na strasznie długo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm, efekty? Przede wszystkim ja zauważyłam widocznie oczyszczenie twarzy. Nigdy nie widziałam tak ściągniętych i oczyszczonych porów :D. Pod tym względem spisuje się naprawdę rewelacyjnie. Dodatkowo lekko rozjaśnia cerę i uspokaja ją, znikają drobne podrażnienia lub są o wiele mniej widoczne. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć zmniejszoną ilość zaskórników.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygotowanie jest ultraproste, strasznie to lubię :) - zajmuje dosłownie kilkanaście sekund; jednak przyznaję, że czasami mam takiego lenia, że nie chce mi się poświecić nawet tak krótkiego czasu na przygotowanie maski i wówczas z niej rezygnuję. Dla niektórych osób brak produktu, który nadawałby się do nałożenia od razu może być pewnym minusem. Ale generalnie warta polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją mam i jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaardzo lubię tę glinkę: super oczyszcza i ujednolica kolor skóry, uspakaja ją, rewelacyjnie ściąga pory, wygładza niedoskonałości. Cena bardzo ok, adekwatna do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze mieć taką maseczkę i zastosować właśnie przed jakimś wielkim wyjściem :D

    OdpowiedzUsuń