wtorek, 11 czerwca 2013

Miętowy raj

Dziś chciałam się Wam pochwalić jednym z prezentów urodzinowych, który dostałam, a mianowicie miętowym lakierem i perełkami do paznokci firmy Pupa. Kolor jest po prostu genialny, mam już w swojej kolekcji kilka miętowych lakierów jednak ten bije je wszystkie na głowę. Z perełkami nigdy nie miałam do czynienia, czytałam o nich jedynie na Waszych blogach. Teraz sama będę się mogła przekonać czy to naprawdę hit sezonu :)

Zdecydowanie lubię produkty tej firmy. Do tej pory używałam ich cieni oraz podkładu i ze wszystkiego byłam bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że lakier również mnie nie rozczaruje. Jeśli chodzi o ten komplet to juuż samo opakowanie zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Zobaczcie same...


 A tutaj krótka instrukcja obsług. Cieszę się, że producent umieścił je na opakowaniu, ponieważ jak już wspomniałam nigdy nie używałam perełek więc wszystkie wskazówki są mile widziane.


Niestety zdjęcia nie oddają w pełni uroku tego koloru. Jak będę przygotowywać recenzję postaram się lepiej go zaprezentować.


Ale i tak już nie mogę się doczekać pierwszego malowania i dekorowania. Jak tylko będzie troszkę czasu i mała pomoc z zewnątrz zaraz się za to zabiorę.


Bardzo dziękuję moich wspaniałym przyjaciołom za tak boski prezent :) Może nie było tego widać,  ale ucieszyłam się jak dziecko.


I jak Wam się podoba? Używałyście już perełek? Co myślicie o firmie Pupa? Jestem bardzo ciekawa.

19 komentarzy:

  1. jak dla mnie bomba! Pierwszy raz widzę takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zdjęcia zrobionych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełki - ale to musi dawać ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się je okiełznać i wyczarować coś ładnego :)

      Usuń
  4. nie przepadam za takimi fakturami na paznokciach!!! ale cieszę się, że Tobie się podoba:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście obserwuje :))

      Usuń
    2. Nigdy nie miałam do czynienia z perełkami więc póki co nie wiem czy się polubimy ;) zapewne i tak częściej będę korzystać z lakieru, bo używanie perełek pochłania sporo czasu.

      Usuń
  5. buhheheheeh nazwa firmy mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się uśmiechnęłam pierwszy raz widząc tę nazwę ;)

      Usuń
  6. nie znam lakierow Pupa ale chetnie lukne jak pokażesz na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie używałam perełek do zdobienia i jestem bardzo ciekawa efektu jaki uzyskasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnei bomba !!!!!! na pewno slicznie sie preznetuja na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam perełek. Efekt cudny, ale niestety krótkotrwały. ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Poproszę o kontakt w związku z wygraną w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne! I jaki piękny kolorek wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki wybrałaś ładne,Pupa jak zawsze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń