piątek, 2 sierpnia 2013

Kolagenowe płatki pod oczy z algami morskimi

W związku z tym, że jestem posiadaczką ekstramalnie suchej skóry postanowiłam przyłączyć się do akcji STOP SUCHEJ SKÓRZE organizowanej przez firmę Beautyface. W ramach akcji otrzymałam do przetestowania ujędrniająco napinające płatki kolagenowe pod oczy z algami morskimi, o których chciałabym Wam opowiedzieć.


Skład:

Składniki: Aqua, Glicerin, Collagen,  Dead sea Black Mud (Magnesium Oxide, Sodium Chloride, Calcium Carbonate, Patossinum, Magnessium Carbonate Kaolin, Bentonitate) Hyaluronic Acid, L-Ascobic Acid, Tocophenyl acetate, Vitis Vinifera Sead Extratc, Allantolin, rosa Canina Fruit Oil, elastin, Glyceryl Arcylate(Acnylic AcidCopolymer, Butylene Glycol, PVM,MA Copolymer, Glyceryl Stearate, Peg 100 Sterarate, Propylene Glycol, Diazolidmyurea, iodoppropymyl Butylcarbomate


Tak więc widać, że jeśli chodzi o składniki czynne mamy do czynienia z kolagenem naturalnym, ekstraktem  z alg morskich, kwasem hialuronowym, witaminą C i E, olejekiem z pestek winogron i róży oraz arbutyną.


Od producenta:

Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem alg morskich i wodorostów o silnym działaniu ujędrniającym, napinającym oraz regenerującym skórę.
Płatki przeznaczone są do każdego typu skóry, w każdym wieku, z oznakami wiotczenia, utraty napięcia i jędrności, wysuszenia oraz utraty kolorytu i sprężystości, a także do skóry potrzebującej natychmiastowego ujędrnienia, przywrócenia równowagi i napięcia oraz wygładzenia.

Działanie:
- błyskawicznie ujędrniają i uelastyczniają skórę,
- zapobiegają wiotczeniu i utracie wilgotności,
- napinają skórę już po pierwszym zastosowaniu,
- wygładzają, nadają miękkości i delikatności,
- dostarczają skórze witamin i mikroelementów,
- spłycają zmarszczki i zapobiegają ich powstawaniu.



Moja opinia:

O kilku dni panują upały, pogoda wprost stworzona do opalania, ale kiedy jest się spragnionym słońca łatwo z nim przesadzić. W związki z tym płatki trafiły do mnie w idealnym wprost momencie. Płatki mają kolor niebieski i bardzo ładnie pachną, w dotyku są galaretowate. Po nałożeniu pod oczy odczuwamy przyjemne odczucie chłodu, co jak już wspomniałam jest w zbawieniem w tak upalne dni jak dzisiejszy. Na opakowaniu nie znalazłam informacji dotyczącej czasu przez jaki powinniśmy nosić płatki więc trzymałam je ok 25 min. Po zdjęciu zaczerwieniona po opalniu skóra w okół oczu była zregenerowana i uspokojona. Zauważyłam lekkie wygładzenie oraz całkiem dobre nawilżenie. Trochę obawiałam się działania napinającego, ale na szczęście było ono znikome. Płatki poza właściwościami strikte kosmetycznymi okazały się również doskonałym kompresem chłodząco-łagodzącym. Jestem bardzo ciekawa jaki efekt można uzyskać stosując płatki regularnie. Dzięki rabatowi, który otrzymałam wraz z nimi z przyjemnością zakupię je, żeby zapoznać się z nimi bliżej. Uważam, że warto dać im szansę. Polecam.

A na koniec moje niezbyt udane, ale wymagane w ramach akcji zdjęcia z płatkami ;) Wybaczcie, ale niestety takie są efekty zbyt długiego przebywania na słońcu.




Podsumowanie:

Zalety:

- przyjemny zapach
- uczucie odświeżenia
- lekkie wygładzenia
- regeneracja skóry po opalaniu
- przyzwoite nawilżenie

Wady:
 - nie zaobserwowałam

Ocena: 7/10
Cena: w promocji 6,99 zł (cena regularna 12 zł)
Pojemność: 2 szt.
Dostępność: sklep BeautyFace

17 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdziły płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu maski, także w wersji pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no fajne sa tez miałam..szkoda ze sa ciezko dostpene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale ja w zasadzie sporo zamawiam przez internet także to nie problem :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawdzają się również u innych :)

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam takich płatków... :) Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te płatki są fantastyczne. Miałam z algami morskimi, ale już planuję zakup innych, chcę sprawdzić czy są tak dobre jak te które już przetertowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupić :) przymierzałam się już wiele razy do nich

    OdpowiedzUsuń
  8. chciała bym:)


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię kolagenowe platki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore są wielkościowo, ale to dobrze bo na większą okolice działają, na zdjęciach samego produktu myślałam,że są mniejsze dopiero jak je przykleiłaś widzę faktyczny rozmiar;) Mam innej firmy 2 opakowania żelowych płatków kolagenowe z kwasem hialuronowym na bruzdy nosowo-wargowe, a że takich widocznych nie mam to jedne użyje zgodnie z przeznaczeniem, a drugie zaraz sobie przykleję pod oczy i zobaczę co z tego wyjdzie ;) O tych o których piszesz czytam same dobre opinie, więc muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śmieszne, nigdy takich nie miałam :) chętnie się też w nie zaopatrzę :))

    OdpowiedzUsuń