czwartek, 18 kwietnia 2013

Wyróżnienie w konkursie Yoskine

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie marki Yoskine pt. "Wierna swoim ideałom" organizowanym przez portal ofeminin.pl. Zadanie polegało na napisaniu na specjalnie utworzonym forum jakim ideałom jesteśmy wierne. Spontanicznie napisałam coś od siebie na temat ideałów, którym ja jestem wierna i parę razy udzieliłam się na forum. Nagrodą główną były warsztaty z dr Joanną Heidtman oraz 4 dowolne kosmetyki marki Yoskine. Ku mojemu zdziwieniu zostałam w owym konkursie wyróżniona i mogłam sobie wybrać 2 kosmetyki. Nigdy nic nie wygrałam w tego typu konkursach więc byłam naprawdę bardzo mile zaskoczona. Ponadto jedna z laureatek konkursu zrezygnowała z nagrody głównej i zostałam zaproszona na warsztaty. Niestety z powodów osobistych nie mogę się pojawić  w Warszawie w czasie trwania zajęć no i jakby nie patrzeć z Gdańska do stolicy jest spory kawałek, także i ja z przykrością musiałam zrezygnować. Mimo to jestem bardzo zadowolona bo dziś, w ten piękny, upalny dzień (w laboratorium na mojej uczelni były chyba z 32 stopnie, a na dworze ponad 20 ;) mmmm ) dotarła do mnie konkursowa paczka zawierająca... A co tam, same zobaczcie.




Tak oto wyglądała zawartość paczki :)

 
 
Ah to stopniowanie napięcia :P


Jak widać wybrałam Antycellulitowy Koncentrat do Ciała dla siebie i żeby nie być samolubem Krem Reduktor Zmarszczek na dzień do cery normalnej i mieszanej dla mojej mamy.





Myślę, że jak tylko gdzieś znajdę dokupię sobie do kompletu Peeling Antycellulitowy żeby kuracja była bardziej kompleksowa.
Jestem ciekawa jak produkty będą się sprawiać bo na pierwszy rzut oka prezentują się bardzo profesjonalnie i luksusowo. Po odpowiednim przetestowaniu o ich działaniu z pewnością napiszę w oddzielnym poście.

Chciałabym serdecznie podziękować firmie Dax Cosmetics za wyróżnienie.


Co myślicie o tego typu konkursach? Czy bierzecie w nich udział?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz